Selamat Datang Ke BLOG SMK Gunsanad II, Keningau. Hubungi kami di no tel:087336879.Fax:087339249. GURU PENJANA MODAL INSAN GEMILANG

BERILMU DAN BERADAB

VISI
SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN GUNSANAD II, AKAN MENJADI SEKOLAH CEMERLANG PADA TAHUN 2015.


1 MALAYSIA MENJANA TRANSFORMASI

1 MALAYSIA MENJANA TRANSFORMASI

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN MUBARAK

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN MUBARAK

ISU

Powered by Stuff-a-Blog

Khamis, 1 Mei 2008

SMART LEADER CAMP (25-27 APRIL,2008)




27 April,2008- Aktiviti yang 'grand' sekali dinanti-nantikan oleh pelajar-pelajar Asrama G@, Smart Learder Camp di Banjaran Crocker. Tujuan utama perkhemahan ini adalah untuk melatih serta mencungkil bakat-bakat kepimpinan Pengawas-pengawas Asrama. Pelbagai aktiviti-aktiviti yang dijalankan sempena 'camp' ini. Di antaranya ialah Sesi Motivasi, ujian tahan lasak, permainan dan sebagai.
Semua warga G2 mengucapkan terima kasih kepada semua yang terlibat di dalam menjalankan aktiviti, walaupun penat juga....tetapi sangat berbaloi, dengan keindahan alam sekeliling yang cantik sekali. Ucapan tahniah kepada semua warden asrama yang menjayakan perkhemahan ini terutamanya kepada Ustaz Mohd. Khamal Md. Daud (penyelaras program), En. Yamatus (Ketua Komanden Perkhemahan), Pn. Veronaica William (Pembantu Komanden), Cik Rusmini(Setiausaha), Cik Sumiyati serta guru-guru SMK G2. Juga diucapkan terima kasih kepada Tn. Pengetua, En. Johari Sabin, Pn. Susan Ho, Pn. Rodzita Yahaya serta Pengerusi PIBG Sgt. Mohd. Din atas sokongan mereka dan kehadiran mereka di perkhemahan ini.

Tiada ulasan: