Selamat Datang Ke BLOG SMK Gunsanad II, Keningau. Hubungi kami di no tel:087336879.Fax:087339249. GURU PENJANA MODAL INSAN GEMILANG

BERILMU DAN BERADAB

VISI
SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN GUNSANAD II, AKAN MENJADI SEKOLAH CEMERLANG PADA TAHUN 2015.


1 MALAYSIA MENJANA TRANSFORMASI

1 MALAYSIA MENJANA TRANSFORMASI

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN MUBARAK

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN MUBARAK

ISU

Powered by Stuff-a-Blog

Isnin, 1 September 2008

Pertandingan Kawad Sempena Kemerdekaan Ke 51


Tarikh : 26 Ogos 2008
Tempat : Padang Bandaran Keningau
Masa : 8.00 pagi – 12.00 tengah hari
Pegawai Kanan Kadet : Inspektor Nukili Nurasek dan Inspektor Nur Diana Abu Jalil

Pada 26 Ogos 2008, Pasukan Kadet Koreksional SMK Gunsanad 2, Keningau telah menyertai pertandingan kawad sempena kemerdekaan yang telah diadakan di Padang Bandaran Keningau. Seramai 32 orang ahli telah mengambil bahagian. Pasukan Kadet Koreksional ini diketuai oleh Sarjan Feonalisa David dan pembawa bendera adalah Koperal Mohd. Iswann Mapiasse, Koperal Mohd Razmee Raam dan Kadet Mardani Yahya. Pembawa sepanduk pula ialah Koperal Meryl Sehginna Tingadon.
Terdapat 4 pasukan beruniform yang mengambil bahagian iaitu Kor Kadet Polis Gabungan Keningau, Pengakap Gabungan Keningau dan Persatuan Bulan Sabit Merah Gabungan Keningau. Secara keseluruhannya terdapat 33 kontinjen yang telah mengambil bahagian. Ini merupakan kali pertama Kadet Koreksional SMK Gunsanad 2 menyertai pertandingan kawad seumpama ini. Turut hadir menyertai pertandingan dan memberi sokongan moral adalah Pegawai Penjara dari Sekolah Henry Gurney, Keningau.
Pasukan Kadet Koreksional telah berjaya menjadi Johan untuk Kategori E iaitu Kategori Pasukan Beruniform dan sekaligus meraih Johan keseluruhan pada pertandingan tersebut. Tempat kedua dimenangi oleh Pasukan Kor Kadet Polis dan tempat ketiga disandang oleh Pasukan Pengakap. Syabas dan tahniah diucapkan kepada para Kadet Koreksional kerana berjaya mengharumkan lagi nama G2. Jutaan terima kasih diucapkan kepada jurulatih kawad iaitu Pegawai Penjara Jasni dan Alben di atas kerjasama yang diberikan dan tidak lupa juga kepada pihak-pihak lain yang terlibat samada secara langsung atau tidak langsung. Semoga kecemerlangan ini akan diteruskan pada masa akan datang. Tahniah!!


Tiada ulasan: