Selamat Datang Ke BLOG SMK Gunsanad II, Keningau. Hubungi kami di no tel:087336879.Fax:087339249. GURU PENJANA MODAL INSAN GEMILANG

BERILMU DAN BERADAB

VISI
SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN GUNSANAD II, AKAN MENJADI SEKOLAH CEMERLANG PADA TAHUN 2015.


1 MALAYSIA MENJANA TRANSFORMASI

1 MALAYSIA MENJANA TRANSFORMASI

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN MUBARAK

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN MUBARAK

ISU

Powered by Stuff-a-Blog

Rabu, 19 Mei 2010

PERSEMBAHAN BUNGKAU



Ahad, 16.05.2010- Kumpulan Bungkau SMK Gunsanad II telah membuat persembahan yang menarik sempena Karnival Futsal anjuran bersama RTM. Seramai 30 pelajar yang terlibat di dalam persembahan ini yang dilatih oleh Cikgu Johnny Guntabid selaku guru muzik SMK Gunsanad II. Sebelum ini, kumpulan ini telah menarik perhatian Malaysian Book Of Record semasa Pesta Kaamatan Peringkat Negeri di Keningau pada 1 May 2010. Kini, kumpulan Bungkau tengah menanti keputusan persembahan mereka untuk dimasukkan di dalam Malaysian Book of Records sebagai "The Largest Bungkau Players" di mana seramai lebih kurang 200 pelajar SMK Gunsanad II terlibat.

4 ulasan:

whitedove berkata...

wow! congrats! g2...

Unknown berkata...

nice G2
miss la kat G2

Unknown berkata...

HEBAT!!!! Ni la kajian sy n sy mendapati bahawa sjak dahulu lg muzik bungkau tlh terkenal shingga ke peringkat antarabangsa, kini tlh ada pelopor yg memimpin ank2 muda memperkembangkan alat muzik tradisional bungkau shingga msk Malaysian books of Records.GANBATEH!!!!!!!!

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.