Selamat Datang Ke BLOG SMK Gunsanad II, Keningau. Hubungi kami di no tel:087336879.Fax:087339249. GURU PENJANA MODAL INSAN GEMILANG

BERILMU DAN BERADAB

VISI
SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN GUNSANAD II, AKAN MENJADI SEKOLAH CEMERLANG PADA TAHUN 2015.


1 MALAYSIA MENJANA TRANSFORMASI

1 MALAYSIA MENJANA TRANSFORMASI

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN MUBARAK

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN MUBARAK

ISU

Powered by Stuff-a-Blog

Khamis, 14 Februari 2008

Guru-Guru Merayakan 'Valentine's day'






Walaupun sebilangan orang berkata 'Valentine's day' bukan budaya kita tetapi guru-guru G2 merayakannya sebagai tanda saling menghargai antara satu sama lain disamping mengeratkan hubungan antara rakan sejawat dan juga mewujudkan suasana kekeluargaan di SMKG2. Terima kasih pada semua yang sama-sama merayakannya dan juga bagi guru-guru yang bertugas di MSSD, anda juga diingati.

2 ulasan:

DKS KENINGAU berkata...

Para ustz tolong nasihat sikit cikgu2 islam yang sambut "valentine's day (VD)" nih. dia orang masih lagi belum mengetahui asal usul 'VD'ni.

Tanpa Nama berkata...

hari valentine's day haram bg umat islam...
wlupun tujuan menyambut krn hanya nak eratkn hbngan antra guru, saling menghargai n mewujudkn suasana kekeluargaan di SMKG2...
namun ia tetap b'mkna yg kalian semua menyambut nya...
maafkn saya...
saya tau saya cuma s0rg pelajar...
saya bkn nak tunjuk yg saya nie hebat diantara guru2 suma...
tp sya cuma nak bgth apa yg sya tau...
x slah kan?
sekali lg sya nak mnta maaf lau sya da wat slah...
sekian...