Selamat Datang Ke BLOG SMK Gunsanad II, Keningau. Hubungi kami di no tel:087336879.Fax:087339249. GURU PENJANA MODAL INSAN GEMILANG

BERILMU DAN BERADAB

VISI
SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN GUNSANAD II, AKAN MENJADI SEKOLAH CEMERLANG PADA TAHUN 2015.


1 MALAYSIA MENJANA TRANSFORMASI

1 MALAYSIA MENJANA TRANSFORMASI

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN MUBARAK

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN MUBARAK

ISU

Powered by Stuff-a-Blog

Ahad, 6 Julai 2008

3 in 1 Celebration


Happy 3rd anniversary G2, wah x sangka sudah 3 tahun usia SMKG2, terima kasih kepada semua yang masih setia dengan G2. Tarikh Lahir G2 sebenarnya jatuh pada 27 June, tapi dirayakan serentak dengan RIMUP kaamatan dan juga hari guru pada 4 Julai 2008. Tahniah dan setinggi pernghargaan kepada Penyelaras Mr. Johnny dan Mr. Joseph yang bertungkus lumus menyediakan segalanya, semoga Tuhan memberkatimu. Tidak lupa juga kepada semua crews yang membantu dalam menjayakan majlis ini. Jutaan terima kasih kepada Tuan pengetua dan pihak pentadbir yang sentiasa memberikan sokongan kepada setiap aktiviti yang dijalankan.

Majlis dimulakan dengan perarakan masuk VIP dan juga guru2 dan disambut dengan paluan gong. Pembukaan majlis dimulakan dengan tarian dibawah pimpinan Cg.Johnny. Antara acara-acara pada masa itu adalah persembahan daripada pemenang-pemenang Pertandingan Sugandoi, koir guru malaysia yang dipimpin oleh Cg.Johnny dan ikrar guru diketuai oleh Cg.Peter, upacara pemotongan kek ulang tahun, penyampaian hadiah daripada Ketua Pelajar Geoffery Braga, tarian tradisional, penayangan slaid dan juga koir yang diiringi oleh kumpulan Band SMKG2 yang dipimpin oleh Cg.Yamatus. Tahniah diucapkan kepada para bakat baru G2. Semoga anda semua tidak lupa untuk maju dalam akademik juga...:-)

Tiada ulasan: