Selamat Datang Ke BLOG SMK Gunsanad II, Keningau. Hubungi kami di no tel:087336879.Fax:087339249. GURU PENJANA MODAL INSAN GEMILANG

BERILMU DAN BERADAB

VISI
SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN GUNSANAD II, AKAN MENJADI SEKOLAH CEMERLANG PADA TAHUN 2015.


1 MALAYSIA MENJANA TRANSFORMASI

1 MALAYSIA MENJANA TRANSFORMASI

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN MUBARAK

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN MUBARAK

ISU

Powered by Stuff-a-Blog

Sabtu, 12 Julai 2008

Lawatan Kerja dari KPM

8 Julai 2008, Selasa- Satu lawatan kerja daripada Ketua Unit Bahasa, Pusat Perkembangan Kurikulum Kementerian Pelajaran Malaysia dari Kuala Lumpur dan juga Kota Kinabalu ke SMK Gunsanad 2. Turut hadir bersama di dalam menyambut rombongan tersebut ialah Puan Justina Idang, Ketua Unit Bahasa, Gabungan Keningau. Lawatan tersebut khas untuk melihat perkembangan Pembelajaran Bahasa Kadazan Dusun di SMKG2.
Tahniah kepada Ketua Panitia, Encik Joseph Nandu yang telah menunjukan komitment terhadap pengajaran dan pembelajaran Bahasa Kadazan Dusun di SMKG2. Begitu juga dengan sokongan padu daripada semua guru-guru dalam menyokong usaha murni ini. The more we learn, the more we survive, inilah antara lain ucapan daripada Ketua Unit Bahasa, Cik Airne. Satu persembahan tarian rampaian daripada Persatuan Kebudayaan G2 di bawah pimpinan Cg.Johnny juga diadakan bagi mengalu-alukan kehadiran para tetamu, selain daripada itu persembahan daripada pemenang-pemenang sugandoi dan 2 buah lagu daripada adik Wendy Inggu.
Terima kasih diatas lawatan tersebut dan pada semua yang turut menjayakannya.

Tiada ulasan: