Selamat Datang Ke BLOG SMK Gunsanad II, Keningau. Hubungi kami di no tel:087336879.Fax:087339249. GURU PENJANA MODAL INSAN GEMILANG

BERILMU DAN BERADAB

VISI
SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN GUNSANAD II, AKAN MENJADI SEKOLAH CEMERLANG PADA TAHUN 2015.


1 MALAYSIA MENJANA TRANSFORMASI

1 MALAYSIA MENJANA TRANSFORMASI

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN MUBARAK

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN MUBARAK

ISU

Powered by Stuff-a-Blog

Ahad, 27 Julai 2008

BIOLOGY CAMP




25-26 JULAI 2008- Seramai 21 pelajar bersama dengan 8 orang guru termasuk PK 1 , PK HEM dan ktbm diketuai oleh En. Tan Kong Hooi telah menyertai Perkhemahan BIO di Banjaran Crocker selama 2 hari dan 1 malam. Walaupun penat, program yang dirancang amatlah menarik. Pelajar-pelajar didedahkan dengan pelbagai fauna dan flora di sekitar kawasan Crocker. Mereka juga didedahkan dengan cara-cara mengira peratus spesis di sesuatu kawasan malah juga telah menjalani latihan praktikal. Bukan itu saja, Barbeque Night juga merupakan highlight program ini.








Bagi pihak Panitia Biology, kami ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada PK 1 dan PK Hem kerana sudi datang dan memberi sokongan moral. Juga tidak dilupakan Pn. Atijah Sani serta krew-krewnya, Cik Hidayah dan Cik Nur Diana yang menyedia makanan yang enak sekali untuk kami. Juga tidak dilupakan En. Haliman Narion yang turut serta di dalam aktiviti-aktiviti yang dijalankan. TAHNIAH....En. Tan Kong Hooi kerana telah berjaya di dalam menjalankan perkhemahan ini dengan lancar!











Tiada ulasan: